Kinderdagverblijf De Bongerd

De Bongerd en Doomijn Kinderopvang bieden samen opvang aan voor kinderen van 0-4 jaar bij Kinderdagverblijf De Bongerd. We werken vanuit één team aan dezelfde thema’s zowel in het onderwijs als de kinderopvang, met veel aandacht voor cultuur, sport en recreatie. Dat maakt de stap naar de basisschool straks klein. Binnen het gebouw delen we de hal en is er een speciale ruimte voor het kinderdagverblijf. We maken gebruik van elkaars ruimtes in ons activiteitenaanbod en delen een gemeenschappelijke buitenruimte voor de school en bso. Het kinderdagverblijf heeft een eigen uitdagende tuin.

Meer informatie

Voor meer informatie over kinderdagverblijf de Bongerd kunt u bellen met Ellen Roos (manager, Doomijn Kinderopvang) via telefoonnummer 06-18134735 of mail naar e.roos@doomijn.nl. De openingstijden vindt u op de website van kinderdagverblijf De Bongerd.