Update schoolontwikkeling 2022.06

vrijdag 1 juli 2022

Update schoolontwikkeling 2022.06

Ieder kwartaal verschijnt er een update schoolontwikkeling waarin we u bijpraten over de voortgang van ons ontwikkelproces.

De maand juni is voorbij. Daarmee zijn er drie kwartalen verstreken sinds het inspectiebezoek van september. We hebben de tijd goed gebruikt. Het was een intensief jaar en we realiseren ons dat de start volgend jaar al onze aandacht gaat vragen. En tegelijkertijd zijn we met elkaar ook trots op wat er is bereikt dit jaar.

Ik wil op deze plaats mijn dank er waardering uitspreken voor het team van De Bongerd en Doomijn dat dit jaar naast het ‘gewone’ onderwijs zoveel ontwikkelingen heeft weten op te pakken. Met vallen en opstaan hebben we onze nieuwe weg gevonden en zijn we met u en uw kinderen op weg naar een nieuwe toekomst. En dat met een inzet en betrokkenheid die zo vaak veel verder ging dat ‘gewoon’ werken.

Dit was ons team van dit schooljaar: Anja, Carleen, Dionne, Elif, Elja, Ellen, Heleen, Ivonne, Jelle, Jolanda, Jolien, Lisanne, Maarten, Magda, Marinde, Marion, Mark, Minou, Mirjam, Sabine, Sanne, Saskia, Silke, Thijs, Yoica en Yvonne.

Met vriendelijke groet, Jelle Admiraal (schoolleider)

Update schoolontwikkeling juni 2022