Weer terug op school!

woensdag 10 februari 2021

Afgelopen weekend werd het nog wel even spannend hoe de school kon starten. Gelukkig hadden we voor alle groepen leerkrachten en konden we ‘gewoon’ starten. Tegelijkertijd niet helemaal gewoon door de sneeuw en door alle nieuwe afspraken die er waren. Een dringend advies voor mondkapjes in groep 7 en 8 en een afspraak over mondkapjes van leerkrachten buiten de klas.

Het enthousiasme van de kinderen was er gelukkig niet minder om. Alle kinderen vonden het fijn om weer op school te zijn en ook om samen in de sneeuw te spelen of met de slee naar het park te gaan i.p.v. een gymles in de gymzaal…. We raken langzaamaan weer gewend aan het gewone ritme. En met al die sneeuw moet je soms wel iets eerder weg om om half negen in de klas te zitten. Fijn dat dat bij de meeste kinderen goed lukt.