We zijn weer begonnen!

woensdag 2 september 2020

Ook al was het maandag voor iedereen weer wennen, het voelde toch prima om weer allemaal op school te zijn. Het geluid van spelende kinderen in de school en op het plein voelt meteen al weer erg vertrouwd. Afscheid nemen bij het hek en (bijna) geen ouders op het plein  is nog een beetje anders, maar kinderen blijken toch ook hele veel zelf te kunnen en geeft weer een extra boost ana hun zelfstandigheid. Veel ouders gaven zich al op om voor vrijdag pannenkoeken te bakken en we hebben inmiddels alle pakken kunnen uitdelen.  We hebben opwarmmogelijkheden op school, dus ze mogen vrijdagmorgen ook al meteen om half negen afgegeven worden.

De kinderen hoeven dus geen eten en drinken voor tussen de middag mee. ’s Middags is er een speciaal programma in de hele school en n om 14.00 uur gaan we gewoon naar huis. We vinden het wel heel jammer dat we geen ‘back-to-school-party’ hebben met alle ouders.

Inmiddels hebben al heel veel ouders ingetekend voor de startgesprekken van volgende week. Intekenen hiervoor kan niet op school maar wel via de Leerpleinapp. U kunt deze downloaden in de Playstore of Applestore en met het e-mailadres waarmee u ook in ParnasSys staat kunt u een wachtwoord aanvragen. Komt u er niet uit, mailt u dan even naar bongerd@leerplein055.nl