Volgende week: kerstviering

woensdag 11 december 2019

Donderdag 19 december 2019 van 17.00-18.30
Vanaf morgen, donderdag 12 december, zullen er intekenlijsten hangen bij de basisgroepen. In de basisgroepen fantaseren de kinderen er al op los wat hun favorieten tijdens een diner zijn! Worstenbroodjes, tomaatjes, cupcakes, fruitprikkers… Alles komt voor bij!

U hoeft niet voor de hele groep iets te maken. Voor een derde van de groep is voldoende.
Wanneer uw zoon of dochter een voedselallergie heeft is het natuurlijk het prettigst wanneer u daar zelf iets voor kunt maken. U weet tenslotte  het beste wat uw kind lekker vindt.

Houdt u er rekening mee dat we op school geen rechauds gebruiken i.v.m. brandveiligheid of onvoldoende vermogen in stoppenkast.

Op donderdagochtend 19 december kunt u uw kind een bord, beker, bakje en bestek meegeven in een plastic tasje. Graag met naam en groep erop.
Om 16.45 uur gaat de deur open en kunt u uw gerecht op het buffet van de basisgroep neer zetten.

Rond 18.15 kunt u komen genieten van heerlijke chocolademelk op het plein terwijl u wacht tot u uw kind om 18.30 uur op kan halen kan in de basisgroep