SOB-vergadering

woensdag 20 januari 2021

Afgelopen maandag heeft de Stichting Ouders van de Bongerd haar eerste online-vergadering gehad. Voorgezeten door voorzitter Hubert Dijk, werden de diverse onderwerpen besproken, zoals het Sinterklaasfeest dat ondanks de beperkingen gewoon doorgegaan is. De kerstlunch, die nu verplaatst wordt naar een dag dat onze school weer open is. De disco, die helaas niet door kan gaan, maar verplaatst wordt naar ‘betere tijden’. Verder was het afscheid van twee actieve SOB-leden, Judith Kaal en Marijn Kuiper. We willen jullie hartelijk danken voor jullie inzet voor onze school en voor alle activiteiten waaraan jullie mee hebben geholpen.

Gelukkig hebben de meeste ouders de ouderbijdrage betaald. Hierdoor worden al die activiteiten mogelijk gemaakt. Heeft u nog niet betaald, dan vragen wij u dat z.s.m. te doen. U krijgt hiervoor deze week opnieuw een mail met een betalingsherinnering.