Sint feest

maandag 6 december 2021

Afgelopen vrijdag vierden we op school het Sinterklaas feest. Het was wel even spannend of Sint en zijn Pieten konden komen, maar gelukkig waren ze er! Sint was in kantoor aan het werk, samen met Piet, toen de onderbouw groepen 1 voor 1 op bezoek kwamen. Een andere Piet had de trein gemist en stond vervolgens op onze oude locatie, de Muntersdonk. Gelukkig heeft Piet het gevonden. De groepen 1 t/m 4 hadden een optreden voor Sinterklaas. De groepen 5 en 7/8 vierden het in de klas met surprises. De kinderen en juf van groep 6/7 vierden het op afstand gezellig een beetje mee, want Sinterklaas en de Pieten gingen speciaal nog even online voor deze groep. Wat leuk voor iedereen dat dit kon! Ook ging de SOB nog bij deze kinderen op bezoek met chocoladeletters, geweldig dat jullie dit hebben gedaan. Bedankt daarvoor!