Nieuw MR-lid: Hendry Scholing

woensdag 28 oktober 2020

Via deze weg wil ik mij even voorstellen als nieuw MR lid binnen de Bongerd. Mijn naam is Hendry Scholing en ben de vader van Tess in groep 4. Tess heeft nog een tweetal oudere zussen van 15 en 12 en daarmee loop ik ondertussen alweer sinds 2009 rond bij de Bongerd. Daarmee heb ik de Bongerd voor de periode Sterrenschool, als ook tijdens de Sterrenschool periode van dichtbij meegemaakt. Nu de Bongerd een volgende stap maakt door van het Sterrenschool concept af te stappen en een nieuwe weg in te slaan is het voor mij het moment om mij als vrijwilliger voor de MR aan te melden en hier ook per deze week zitting in te nemen. In het kort over mijzelf: ik ben 44 jaar, alweer meer dan 20 jaar gelukkig met Leonie en zoals gezegd 3 dochters. In het dagelijks leven werk ik als IT adviseur bij Unica op het gebied van alles wat met WiFi en internet te maken heeft. Naast het nieuwe avontuur binnen de MR van de Bongerd kunnen jullie mij kennen als één van de ouders die elk jaar de EricaCup sportdag organiseert voor alle kinderen van de Bongerd, maar ook de Gong en Schakel.

Wat kunnen jullie verwachten van mij als ouder binnen de MR? Ik sta bekend als een positief kritisch ingesteld persoon en geen blad voor de mond neemt. Daarmee sta ik voor de belangen van ouders, maar vooral voor het belang van het kind binnen de school. Daarmee denk ik, ook vanuit mijn ervaring binnen de Bongerd van de afgelopen jaren, als ook mijn ervaring in het zakelijk leven, een positieve bijdrage te kunnen leveren. Mocht ik wat voor u kunnen betekenen dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Met vriendelijke groet,
Hendry Scholing