Lopathon: vrijdag 26 april

woensdag 3 april 2019

Vrijdag 26 april is het zover!  Alle kinderen proberen dan zo veel mogelijk rondjes om de school te rennen.  Van het geld willen we graag speelmateriaal voor buiten en binnen aanschaffen voor alle units. Een klein deel van de opbrengst gaat naar de SOB voor een volgend jubileumfeest.  De Lopathon start om 12:45 en duurt tot 13:45 uur. Om 12:00 uur gaan we gezamenlijk lunchen. De kinderen hoeven dus geen brood of drinken mee te nemen. Voor het 10-uurtje moet wel zelf gezorgd worden.  Heeft uw kind een allergie of mag hij/zij niet alles eten/drinken, wilt u dan zelf voor een broodje en drinken zorgen.

Woensdag 10 april krijgen de leerlingen de sponsorlijsten mee naar huis. Deze moeten dinsdag 23 april weer bij de leerkracht worden ingeleverd.

We kunnen uw hulp goed gebruiken deze middag. Dit kunt u doorgeven bij meester Albert of juf Celine.

We zien u graag vrijdag 26 april om de kinderen aan te moedigen.