Kinderdagverblijf: Karin!

woensdag 10 februari 2021

Eindelijk mogen we allemaal weer naar school en naar de opvang. Wij zijn ook heel blij de kinderen weer te ontvangen op Kinderdagverblijf de Bongerd. Ook wordt er een groepje kinderen 4 jaar en die kinderen zullen starten in groep 1. De kind aantallen lopen nu dan ook wat terug op het kinderdagverblijf en ik heb hierdoor de moeilijke beslissing genomen om de Bongerd te verlaten. Ik zal de kinderen op het kdv erg gaan missen! Maar ook de kinderen op school! Sommige heb ik als baby en/of peuter op de groep gehad en anderen heb ik leren kennen door mee te draaien in groep 1/2, op de BSO etc. Ik wil op deze manier iedereen bedanken voor de leuke tijd op de Bongerd. Mijn laatste werkdag zal op donderdag 18 februari aanstaande zijn.

Liefs Karin