Kinderboekenweek in CODA: jij komt toch ook?!

woensdag 30 september 2020

Vanaf woensdag 30 september is er van alles te doen in CODA. De Kinderboekenweek vieren we met activiteiten voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Het thema is ‘En toen?’ en dat zie je terug in tal van leuke workshops waar je samen met je vriendje(s) of vriendinnetje(s) aan mee kunt doen.

Op coda-apeldoorn.nl/kinderboekenweek zie je wat er van 30 september tot en met 11 oktober allemaal in CODA én online te doen is: van de feestelijke opening en de lancering van het boek Lang geleden in Apeldoorn tot workshops door bekende kinderboekenschrijvers, je eigen tijdcapsule maken, terug in de tijd reizen met Bette Westera, je eigen zegelstempel maken en hoofdstuk 11 schrijven voor het boek Lang geleden in Apeldoorn.

Kortom: het wordt van begin tot eind een superleuke Kinderboekenweek! Meer over het programma en de kaartverkoop vind je op coda-apeldoorn.nl/kinderboekenweek. Wil je op de hoogte blijven, volg CODA dan via Facebook (facebook.com/CODAapeldoorn) of Twitter (@CODAApeldoorn).

Bij alle activiteiten in CODA volgen we uiteraard de aangepaste landelijke protocollen en de richtlijnen van het RIVM zoals die vanaf 30 september gelden. Voor de meest actuele informatie verwijzen wij naar onze website coda-apeldoorn.nl/kinderboekenweek én onze social media kanalen.