Groep 4/5: Wielewaal

woensdag 25 maart 2020

Wat een bijzondere anderhalve week hebben we achter de rug. Het was voor iedereen ontzettend wennen. Ineens niet meer naar school en thuis aan het werk moeten voor school. Ik heb via Gynzy en de foto’s die van het werk zijn opgestuurd gezien dat er hard is gewerkt de afgelopen week. Dat is heel fijn om te zien! Ouders hebben samen met hun kind(eren) hard gewerkt aan de thuisweektaak. Mooi! Af en toe ontvang ik ook een foto van het thuiswerken of een persoonlijke update met een foto erbij. Daar wordt ik heel blij van! De thuisweektaak heeft nu dezelfde lay-out als de weektaak die we op school ook gebruiken. Dit geeft veel kinderen wat meer houvast en structuur. Ook voor ouders is het nu duidelijker hoe lang we normaal op school ongeveer over een bepaalde activiteit doen.  Ik mis alle kinderen ontzettend! Gelukkig heb ik met de meeste kinderen (en ouders) al contact gehad via de mail of tijdens een belafspraak. Ik vind het fijn om even te horen hoe het met jullie gaat. Via de Ouderapp kan worden ingeschreven voor de telefonische gesprekken. Er mag ook worden ingeschreven voor meerdere keren. Met sommige ouders heb ik al een nieuwe afspraak gemaakt. Ik hoop jullie allemaal weer snel te zien en te spreken.

Groeten, juf Lisanne