Doekoe-actie

woensdag 7 april 2021

Van maandag 19 april tot en met zondag 23 mei 2021 vindt alweer de vijfde Doekoe-actie plaats bij de Coop. Dat is goed nieuws voor onze school. Met deze spaaractie sparen de klanten namelijk voor sport- en spel materialen voor scholen in de buurt. Dankzij het succes van eerdere edities verdeelde de Coop de afgelopen jaren al héél veel mooie spullen over scholen in het hele land.

Hoe werkt Doekoe?

Ook deze keer krijgen Coop-klanten tijdens de actieperiode gratis Doekoe-munten bij geselecteerde actieproducten. Daarvoor werkt Coop samen met een aantal grote leveranciers. Doekoe is geld waard. Klanten kunnen de munten in de winkel doneren aan een school naar keuze. Hiermee kan de school uiteindelijk sport- en spelmaterialen bestellen in de speciale Doekoe-webshop.