Complimentenweek op de Bongerd

maandag 29 februari 2016

Vanmorgen heeft het PBS kidsteam de complimentenweek geopend in de grote hal. Alle kinderen en leerkrachten hadden zich daar verzameld. We keken naar filmpjes die gemaakt waren voor de vakantie, waarin alle kidsteam kinderen in de school complimenten gaven. Sven en Jada lieten ons zien en horen wat een compliment is, wat deden ze dit goed! En ze vertelden wat deze week de bedoeling is. Er hangen sterren op de muur in de hal om complimenten op te schrijven voor iedere klas en er staan mandjes waar je voor kinderen een compliment in kan stoppen. Het hele kidsteam werd nog even naar voren geroepen en de jarige Sven, want hij is op schrikkeldag jarig. Dat is wel heel bijzonder dus we hebben nog even gezongen voor hem. De opening van de complimentenweek hebben we afgesloten met het complimentenlied.