Avondvierdaagse 2016

vrijdag 27 mei 2016

DAG 4: Ook de laatste dag hebben we goed volbracht! Iedereen was trots op de medaille en op het nieuwe schoolshirt! Rust allemaal maar lekker uit in het weekend!

DAG 3: Yes, het is weer droog gebleven! Dit keer was er minder aan de hand met de pet van tante Jet en het hondje van de slager, maar het was wel weer een heel gezellige wandeling! Morgen is het zo ver; de laatste avond en dus de intocht door Beekbergen! Deze zal om 20.00 uur starten en er zal door de Dorpsstraat worden gelopen.

DAG 2: En weer was het supermooi weer deze 2e avond van de avondvierdaagse. Onderweg was er een stop bij “Marken Haven”( voorheen Immendaal ) waar we weer heerlijk verwend werden. Morgen meer foto’s.

DAG 1 : Op dinsdag 31 mei vertrokken er 71 leerlingen met hun begeleiders. De 7km groep vertrok direct om half 7 en de 3,5km groep iets later. De stemming zat er al meteen goed in, want de pet van tante Jet moest en zou gevonden worden. Maar WIE HAD ‘M NOU ??????? Misschien weten we dat morgen ? Prima weer deze eerste avond !!!!

LET OP: CONTROLEER NA HET WANDELEN OP TEKEN! ZE ZIJN GESIGNALEERD IN HET BEEKBERGSE BOS…