Thuiswerken in 5/6 (Goudvink)

woensdag 13 januari 2021

We zijn inmiddels in de 2e lockdownweek en we kunnen niet anders zeggen dan dat we supertrots zijn op de kinderen uit groep 5/6.  Iedereen is altijd op tijd online en gemotiveerd om aan de slag te gaan. We praten even bij en doen een raadsel. Elke dag verzint een kind een spelletje en ook de tafeltraining kan heel goed online. En dat geldt ook voor de extra uitleg en het spreekuur voor als het even niet lekker loopt!

De kinderen weten de weg naar Meet goed te vinden, net alsof we zelf in het lokaal zitten. Top!!  En uiteraard ook voor jullie als ouders een pluim, schouderklop, knuffel voor jullie inzet! Zonder die inzet zou het niet lukken!  Kortom; ik ben heel blij dat we zo goed met elkaar kunnen werken, ondanks dat het niet de manier is waarop we dit het liefst zouden willen.

Groeten Carleen en Mirjam