EricaCup: hulpouders gezocht, Helpt u mee op 6 juni?

woensdag 17 april 2019

De voorbereidingen voor de EricaCup zijn in volle gang en het beloofd ook dit jaar weer een leuk programma te worden voor zo’n 650 leerlingen. De commissieleden hebben alvast weer de nodige voorpret tijdens de voorbereidingen, maar ze kunnen het niet alleen.

Om zoveel leerlingen een leuke dag te kunnen bieden, iets wat enthousiaste ouders al 32 jaar voor elkaar hebben gekregen, zijn veel vrijwilligers nodig. Zo zijn we op zoek naar (groot)ouders/verzorgers die het leuk vinden om een aantal uren in de ochtend (groep 1 t/m 4) of in de middag (groep 5 t/m 8) een groepje leerlingen te begeleiden. Ook ondersteuning bij de diverse onderdelen sport en spel is meer dan welkom!

Hoe kunt u zich aanmelden?

Wilt u ons helpen? Wat ontzettend fijn. Om u aan te kunnen melden maken we het u zo makkelijk mogelijk:

• In de klassen hangt een poster van de EricaCup, hierop kunt u uw gegevens achterlaten en wij nemen (per email) contact met u op;
  • U kunt per email aanmelden via het adres ericacup@gmail.com of oscarencindy@gmail.com . Wilt u hierbij vermelden dat uw kind een leerling van de Bongerd is?
  •  Stuur een SMS / Whatsapp bericht naar Hendry op 06 54651672.

Dan nog dit: sponsoren gezocht

Met het organiseren van een evenement komen ook de nodige kosten om de hoek kijken. Daarom zijn we dringend op zoek naar sponsoren. Wij bieden u tegen een kleine vergoeding advertentieruimte in ons programmaboekje. Dit boekje wordt verstrekt aan alle leerlingen van de Gong, Schakel en uiteraard de Bongerd. Daarmee heeft u een mooi bereik voor potentiele klanten binnen Apeldoorn. Uiteraard zijn er ook andere mogelijkheden om ons te sponsoren en de kosten zo laag mogelijk te houden. Hierover wisselen we graag met u van gedachten. Stuur ons een mail, bel of app.

Helpt u mee om de Bongerd leerlingen de EricaCup weer mee terug te nemen naar school? Namens alle kinderen alvast hartelijk dank!

Namens de EricaCup commissie,

Cindy van Duuren, Denise Berenschot, Lugunda van Berkum en Hendry Scholing