Overgang van Hetkindercentrum.nl naar OOK

woensdag 5 april 2017

De Bongerd ontwikkelt zich tot Sterrenschool. Op een Sterrenschool leren en spelen kinderen in één pedagogisch klimaat. Leerplein055, de stichting waar onze school bij hoort, werkt voor het sterrenschoolconcept intensief samen met Kinderopvang OOK. Dit geldt ook voor beide andere Sterrenscholen in Apeldoorn.

Om de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van het sterrenschoolconcept op De Bongerd, is de wens uitgesproken om ook bij De Bongerd de kinderopvang bij Kinderopvang OOK onder te brengen. Wij kunnen u nu meedelen dat met ingang van maandag 21 augustus Kinderopvang OOK de peuteropvang, de voorschoolse- en de naschoolse opvang gaat verzorgen op De Bongerd. Via een separate mail ontvangt u hierover meer informatie.