De G is van griezelen…

woensdag 27 september 2017

Kindertheatervoorstelling door Theatergroep Smoesjes!

Premiere voorstelling in Het Bolwerk

Theatervoorstelling voor: kinderen van 6 t/m 10 jaar. Datum: zaterdag 30 september 2017 Aanvang voorstelling: 15:00 uur, zaal openen vanaf 14.45 uur. Duur voorstelling: ongeveer 50 minuten Locatie: Het Bolwerk, Ravelijn 55, Apeldoorn Kosten: €5,- incl. drinken, iets lekkers en deelname aan het theateratelier en schminken. (Groot)ouders mogen gratis mee

Speciaal voor de Kinderboekenweek (4 t/m 15 oktober) heeft theatergroep Smoesjes! de spiksplinternieuwe voorstelling ‘De G is van griezelen’ gemaakt. Het thema van de kinderboekenweek is dit jaar namelijk ‘Griezelen, gruwelijk eng!’ We zijn heel trots dat deze voorstelling voor het eerst in ons theater te zien zal zijn. Een heuse première dus! Natuurlijk gaat DenkTank Breed hier een feestje van maken. Kom je ook? Wij gooien alvast de rode loper voor jullie uit!

De theatervoorstelling ‘De G is van griezelen’ gaat over het meisje Door. Door houdt van lezen. En vooral van griezelboeken! Zodra er een nieuw deel van haar favoriete serie uitkomt, kan ze niet meer stoppen. Maar op school moet ze opletten: sommen, tafels, het alfabet en dictee… De juf is al die griezelende kinderen zat. Ze besluit griezelboeken te verbieden. Zal Door het laatste hoofdstuk ooit uitlezen….?

De theatervoorstellingen van theatergroep Smoesjes! staan bekend als echte meeleef theatervoorstellingen. Dat betekend dat de kinderen worden uitgedaagd om mee te zingen en spelen in de voorstelling. Na afloop van de voorstelling kunnen de kinderen knutselen in het theateratelier of zich laten schminken. Ook staat er dan voor alle kinderen iets te drinken en eten klaar. Uiteraard alles binnen het thema ‘Griezelen’ Durven jullie te komen?

Kaarten reserveren: mail naar denktankbreed@gmail.com of app/bel met 06 380 12 505