Weer naar school!

donderdag 27 augustus 2020

Na zes lange weken, die soms wel hele warm waren, kunnen we maandag allemaal weer bijna gewoon naar school. Covid-19 zorgt er voor dat het nog niet helemaal gewoon is. Zie hieronder over de maatregelen die nog gelden. In  de afgelopen week is er door het team hard gewerkt om de school startklaar te hebben. Juf Carleen is dit nieuw bij ons team en voor was het wel even schakelen tussen haar taak straks in groep 3 en in groep 5/6. Alle collega’s hebben zich nog extra verdiept in de nieuwe methode voor Taal en Spelling.

Vanmorgen hebben we als team de nodige afspraken gemaakt over de start en de lastigste keus was om alsnog geen fysieke ouderavonden te organiseren. We willen u wel goed informeren, vandaar dat we deze avond omgezet hebben in een gedeeltelijk schriftelijke informatie en een online-meeting, lees meer hieronder.

In groep 1/2 komen Nana, Zeynep en Ryan voor het eerst op school. In groep 4 komt Senna erbij. Senna komt uit Deventer. We hopen dat jullie allemaal je snel thuis zult voelen op onze school.