Weer naar school…

woensdag 22 april 2020

Het gaat er eindelijk uitzien of we allemaal weer naar school kunnen, nog wel met halve groepen, maar toch. We zijn daar als team heel erg blij mee, het zal u als ouders ook de nodige ruimte geven. We hebben ook nog veel vragen en willen een goed plan maken.  Daar gaan we de komende tijd aan werken en willen dat z.s.m.  aan alle ouders mailen, zodat u ook weet waar u aan toe bent. Zoals onze minister-president al aankondigde, zal dit plan ook besproken worden met de medezeggenschapsraad. Via e-mail houden we u verder op de hoogte.

Volgende week is de Koningsdag en de meivakantie. Dan is er even geen thuisonderwijs. Op woensdag 6 mei gaan we weer verder.  We hopen dat het in ieder geval een zonnige week wordt.