We zijn weer begonnen…

woensdag 4 september 2019

Afgelopen maandag zijn we weer goed begonnen aan een nieuw schooljaar. Voor de kinderen in unit 1 was het nog even kijken in welke groep ze werden verwacht. In unit 2 was het nog even wennen voor de leerjaar-4-kinderen, die nu ineens in de grote hal binnen kwamen. We vonden het als team wel fijn dat er geen speciale activiteit was en er dus alle aandacht was voor de kinderen. In de eerste twee weken doen we vooral veel aan groepsvorming. En uiteraard ook weer even wennen aan al die afspraken en verwachtingen. Ook zijn er al heel veel startgesprekken geweest en bijna alle ouders hebben al ingetekend. Maandag zijn alle kinderen vrij en is er dus nog extra ruimte om het startgesprek te voeren. Veel kinderen hebben van te voren al nagedacht wat ze willen bespreken in het gesprek.

De calamiteitenformulieren willen we deze week graag terug hebben. Dat is fijn in het geval we gegevens nodig hebben en ook voor de schoolfotograaf hebben we dat nodig.

Maandag zijn de jaarkalenders meegegeven. Mocht u i.v.m. twee huishoudens een extra kalender willen hebben, dan kunt u die bij Ivonne krijgen.