We gaan weer beginnen…

donderdag 26 augustus 2021

Het hele team heeft veel zin om aan het nieuwe schooljaar te beginnen.  Na een stormachtig einde van het vorige schooljaar en een grote verhuizing hebben we allemaal in de afgelopen week hard gewerkt om de school opgeruimd en gezellig te laten zijn en wat ons betreft is dat goed gelukt.  U kunt dat morgen zelf komen bekijken. Zie hierna het stukje over ‘Schoolwarming’.

Ook zijn gelukkig de vacatures ingevuld en verwelkomen we drie nieuwe collega’s, die zich in deze nieuwsbrief kort aan u voorstellen. We zullen er met elkaar ons best voor doen dat de kinderen elke dag met veel plezier naar school toe gaan.

Aan de Covid-19-regels is niet veel veranderd. Nog steeds is het dringende advies zo min mogelijk ouders in de school en anderhalve meter afstand houden tussen volwassenen.