Schoolwarming

woensdag 7 juli 2021

Morgen, vrijdag 27 augustus, willen we alle ouders en kinderen laten zien hoe de school er ook van binnen uit ziet, als hij is ingericht.

Omdat we vanwege de drukte in de school in combinatie met de corona-maatregelen dit zoveel mogelijk willen spreiden, hebben we dit in 4 tijdsloten verdeeld:

• Kinderen en ouders met een achternaam van A t/m D zijn welkom van 15.00 tot 15.30 uur
  • Kinderen en ouders met een achternaam van E t/m K zijn welkom van 15.30 tot 16.00 uur
  • Kinderen en ouders met een achternaam van L t/m P zijn welkom van 16.00 tot 16.30 uur
  • Kinderen en ouders met een achternaam van R t/m Z zijn welkom van 16.30 tot 17.00 uur

Wilt u zich zoveel mogelijk aan deze tijden houden? Dan kunnen we er samen een mooie middag van maken. Alvast bedankt!

De ingang van de schoolwarming is aan de achterzijde van de school en verloopt volgens een vaste route!