Unit 1: Drie vragen!

woensdag 12 februari 2020

• Wij hebben in unit 1 nieuwe meubels gekregen voor in de huishoek. Is er een ouder die het leuk vindt/tijd heeft om die onder schooltijd of na schooltijd voor ons in elkaar te zetten? Dan mag u een mail sturen naar juf Elja, ewarries@leerplein055.nl
  • Wilt u, als u dit nog niet gedaan heeft, uw naam invullen op de intekenlijsten voor de KOL gesprekken? Graag even opletten of u dit bij de juiste leerkracht doet.
  • Bij de kapstokken van unit 1 is het in de ochtend heel vol met twee grote groepen. Zeker de kinderen van leerjaar 2 en 3 kunnen zelf hun jas en tas ophangen, dat scheelt zoveel drukte in een kleine ruimte. We zouden het fijn vinden als u uw kinderen stimuleert het zelf te doen.