Stichting Ouders van de Bongerd

dinsdag 22 september 2020

Stichting Ouders van de Bongerd is een groep enthousiaste ouders die zich inzet voor evenementen en vieringen binnen onze school. Die activiteiten zijn immers toch de kers op de taart voor de kinderen! Samen met het team organiseert de SOB activiteiten die de Bongerd zo leuk maken. Dit zijn het Sinterklaasfeest, de kerstviering, de disco avond en de paas activiteit. Net als de wandelvierdaagse, een actie t.b.v. een goed doel, een voorjaarsactiviteit en de start (back-to-school-party), afsluiting van het schooljaar.

Inmiddels bestaat de SOB uit 14 actieve ouders die 3 keer per jaar vergaderen om alle activiteiten in te plannen en er voor te zorgen dat de kinderen een onvergetelijke schooltijd hebben.

Mocht je nu denken dat lijkt mij ook wel wat, ik wil ook bij de SOB? Dat kan altijd. Spreek gerust iemand van de SOB aan (https://www.obsdebongerd.nl/ouder/or/de-introduceert-zich/) of meld je aan via zeepsob@gmail.com

De eerste vergadering van het jaar zit er op, maar er zijn er nog 2 te gaan.

Wij zouden het ook super vinden als er voldoende ouders/verzorgers zijn die ons bij de activiteiten willen/kunnen komen helpen. Jouw hulp, inbreng en enthousiasme is namelijk hard nodig om alle evenementen tot een succes te maken. Wij hopen dat we dit schooljaar ook op je steun mogen rekenen; in de vorm van het betalen van de ouderbijdrage en in jouw daadwerkelijke hulp!

Houd de Bongerdflits dus goed in de gaten wanneer er om hulp gevraagd wordt. Samen kunnen wij weer zorgen voor een spetterend schooljaar.

Vriendelijke groet en hopelijk tot snel,

De SOB