SOB zoekt leden

woensdag 2 oktober 2019

Afgelopen week heeft de SOB alweer een vergadering gehad die 3x per jaar plaatsvindt. De activiteiten worden besproken en plannen worden gemaakt voor de komende periode. Een voorbeeld is die leuke back-2-school-party die ieder jaar door een combinatie van de SOB, MR en school mogelijk wordt gemaakt.

Om alle activiteiten te kunnen blijven organiseren zijn er wel vrijwilligers nodig. Een bijdrage kan al heel eenvoudig door middel van het doen van een boodschap en het inschenken van drinken tot het helpen opbouwen voor of opruimen na een activiteit.

De ouderraad bestaat nu vooral uit ouders van kinderen die inmiddels in de bovenbouw zitten. Als hun kinderen van school gaan houdt hun zitting in de ouderraad op. Het zou fijn en handig zijn als nieuwe ouders, met kinderen in de onderbouw, de komende periode de ouderraad komen versterken.

Zo kan de kennis van het organiseren worden overgedragen en is er een goede verdeling van ouders van kinderen in de verschillende units. Wees welkom bij de ouderraad of geef je op als hulp bij een activiteit. Hoe meer ouders die kunnen helpen, hoe beter we de taken kunnen verdelen. Uiteindelijk heeft/hebben je kind(eren) er het plezier van! Vind jij dat ook zo belangrijk?

Meld je dan via één van de leden van de ouderraad aan als lid of hulpouder bij één van de vele activiteiten.

Lugunda, René, Caroliene, Brenda, Rebecca, Wilma, Marieke, Marijn, Judith, Wendy en Hubert