Overstapfeest

woensdag 10 juli 2019

Op woensdag 17 juli gaan we met alle kinderen symbolisch over naar de volgende Unit of groep.

We hebben in de ideeënbus van PBS een briefje gevonden met een erg leuk idee.  Finn van de Pimpelmeesjes wil graag een keer niet zo vroeg opstaan en naar school zonder zich om te kleden en zonder te haasten met het ontbijt.

Wat gaat we doen:

Allemaal in pyjama of ander slaapshirt naar school en ongekamde haren.

Een ontbijtbroodje in een zakje en een dekentje mee. Wij zorgen voor wat te drinken.

We willen zo alvast wennen aan het idee dat we in de vakantie wat langer uit kunnen slapen. We leggen ons dekentje neer in de grote hal en de speelzaal en dutten nog even door, dan ontbijten we rustig en gaan om een uur of negen na een opwekkend dansje over naar de volgende Unit of groep. In de groep zullen we dan met de nieuwe juf en nieuwe groep kennismaken.

Dus wat neem je mee op 17 juli:

• Pyjama aan
  • Broodje in een zakje.