Ouderpanel

woensdag 4 november 2020

Voor de zomervakantie was er een online-meeting met een aantal ouders over het stopzetten van de sterrenschoolontwikkeling. Vanuit deze bijeenkomst werd een ouderpanel ‘geboren’. Dit panel is inmiddels uitgebreid met twee andere ouders en had gisteren de eerste online-bijeenkomst.

In dit panel zijn diverse onderwerpen besproken. Het ging nu onder andere over verbeteren communicatie, met name in deze coronatijd, het voorbereiden online-omgeving en het communiceren van ambities van de school.

De resultaten zullen in het team en de medezeggenschapsraad worden besproken en uiteindelijk ook naar ouders.

Het werd daarmee een opbouwende en waardevolle bijeenkomst. Mocht u meer willen over dit panel, mailt u dan even dan neem ik contact met u op.