Ouderavond Lentekriebelssssssss

dinsdag 7 maart 2017

Volgende week donderdag 12 maart is onze volgende ouderavond. Tijdens deze avond gaat het over de ‘Week van de Lentekriebels’.

Die week staat in het teken van ‘Relaties & Seksualiteit’ . Deze avond wordt georganiseerd voorafgaand aan de ‘Week van de Lentekriebels op de Bongerd ’. De ‘Week van de Lentekriebels’ is ook een landelijke projectweek over relationele- en seksuele vorming. Anders dan op onze jaarkalender staat vermeld,  is bij ons de week van vrijdag 3 april tot donderdag 9 april.

Een voorlichter van GGD Noord – en Oost-Gelderland komt donderdagavond iets vertellen over het belang van relationele- en seksuele vorming en de seksuele ontwikkeling van kinderen. Daarnaast staan we stil bij de seksuele opvoeding en de rol van de media hierin.

Daarnaast lichten wij als school toe welke onderwerpen en activiteiten in het kader van deze vrolijke projectweek worden uitgevoerd. Er wordt kort aangegeven waarover gepraat gaat worden in de verschillende groepen.

Vanaf 19.15 u staat de koffie en thee klaar, waarna de avond start om 19.30 u. en duurt tot 21.30 u.

Via een mail hebben we al geïnventariseerd hoeveel ouders we kunnen verwachten, 47 ouders reageerden al, van wie er 15 zeker aanwezig zullen en 13 ouders weten het nog niet zeker.