Opvang op school

woensdag 25 maart 2020

Wat een vreemde weken. Er zijn elke dag een klein aantal kinderen die op school opgevangen worden. Met deze groep zitten we bij elkaar. Kinderen uit unit 1 en 2. We maken allemaal eerst ons huiswerk. Wat wel een beetje gek is. Huiswerk doe je dat nu thuis of op school. We bespreken samen wat het nu betekent dat er een virus is. Wat kan er allemaal gebeuren en wat kunnen we er aan doen. We wassen heel vaak onze handen en dachten echt dat we dit goed deden. Maar toen we paarse verf gebruikten in plaats van zeep konden we goed zien dat we veel overgeslagen hadden. We hebben virussen en vitaminen getekend. En natuurlijk veel buiten gespeeld. We houden netjes afstand van elkaar.

Deze opvang is voor ouders ‘in de categorie cruciale beroepen’. Mocht u hiervan gebruik moeten maken, mailt u dan even naar bongerd@leerplein055.nl