Nog even…

woensdag 20 mei 2020

In de afgelopen maanden hebben we grote stappen gezet in het thuisonderwijs. Google Classroom, Meet en Teams zijn inmiddels bij iedereen dagelijkse kost geworden. Inmiddels zijn nu ook al gewend aan halve klassen op. Anderhalve meter, handen vaker wassen, buitendeur gebruiken, geen ouders op het plein en kinderen dragen zelf hun tas naar de klas. Wij zijn heel trots dat het goed gaat met het naleven van al die afspraken door kinderen en door ouders! Alhoewel het afstand houden tussen leerkrachten en kinderen bij de jongste kinderen vrijwel niet uitvoerbaar lijkt.

Inmiddels komt de volgende stap er aan en gaan we per 8 juni weer helemaal open. Wat dat precies betekent voor de afspraken met kinderen, het team en de ouders is op dit moment nog niet duidelijk. Hierover zullen medio volgende week nieuwe richtlijnen volgen.

We hebben nu eerst twee dagen  vrij i.v.m. Hemelvaart, daarna gaan we een week voor 50% naar school en dan is het Pinksteren. Op dinsdag 2 juni is er al eerder een extra vrije dag gepland en op woensdag 3 juni hebben we al eerder een studiedag gepland.

We wensen iedereen zonnige dagen!