Nieuwe Intern Begeleider

woensdag 20 januari 2021

Ik ben Saskia Speksnijder en neem vanaf 1 februari de ib-taken van Daniëlle Rorije over, waarschijnlijk tot aan de zomervakantie. De komende twee weken ben ik al op school, zodat Daniëlle alles aan mij kan overdragen.

Ik woon in de buurt van Meppel met mijn man en twee kinderen. Wij vinden het heerlijk om de natuur in te gaan en tijdens vakanties door Scandinavië te trekken.

Naast mijn gezin werk ik vier dagen als interim-intern begeleider en zo kom ik op verschillende scholen. Ik ben erg nieuwsgierig naar de Bongerd en heb veel zin om te starten en de leerlingen snel te leren kennen. Ik zal meestal op dinsdag en vrijdag op school zijn.

Het is natuurlijk een gekke tijd om op een school te starten, maar samen met de leerkrachten zal ik er alles aan doen om mijn steentje bij te dragen. De leerkracht blijft dan ook uw contactpersoon voor vragen. Wanneer nodig word ik erbij gevraagd en plannen we een online-gesprek of wanneer het kan weer een gesprek op school.

Succes met het thuisonderwijs. Laten we hopen dat dit niet te lang gaat duren.

Met vriendelijke groet,

Saskia Speksnijder