Meester Albert nam afscheid

woensdag 8 mei 2019

Dinsdag was het zover, de laatste dag van meester Albert bij ons op de Bongerd. Hij wist helemaal niet wat hem te wachten stond, het was een grote verrassing toen hij ’s morgens in Beekbergen door alle kinderen en de collega’s van zijn unit thuis werd verrast voor een ontbijt. Ze konden lekker in de tuin zitten. Daarna volgde de fietstocht terug naar Apeldoorn. Op het plein stonden alle kinderen van de Bongerd klaar in een grote haag, de meester kreeg van alle kinderen een bloem. Over de rode loper mocht hij naar binnen.

’s Morgens trakteerde meester Albert alle kinderen van de Bongerd op een geweldige voorstelling van goochelaar en entertainer Huub Cooijmans. Van groep 1 t/m 8 werd er ademloos gekeken en meegedaan! Wat hebben ze allemaal genoten van de show, bedankt hoor!

Daarna heeft hij meegedaan met zijn unit aan de apenkooi die klaarstond in de gymzaal. vervolgens was er een heerlijke high tea, wat was er ongelofelijk veel lekkers gemaakt! In de middag nog afscheid van de collega’s en een receptie vol met ouders en (oud)collega’s. Meester Albert zagen wij de hele dag met een lach op zijn gezicht rondlopen. Ga heerlijk genieten van je vrije tijd meester, we zullen je missen op school.

Meester Albert gaat met pensioen, het afscheid