Maandag…

woensdag 3 maart 2021

Het was voor de kinderen en voor het team heerlijk om maandag weer gewoon op school te kunnen starten, zonder sneeuw of gladheid. Kinderen en teamleden waren na de week vakantie weer snel gewend aan het ritme. We zijn ook allemaal gewend aan alle regels en protocollen die er zijn. Voor groep 6/7 en 8 is een mondkapje geadviseerd en kinderen houden zich hier goed aan. Ook teamleden lopen door de school met een mondkapje en je gaat bijna denken dat het normaal is. We hopen met z’n allen dat we snel weer een volgende stap kunnen zetten naar wat meer echt normaal is.

De studiedag die we op 1 maart hadden gepland over de visie van school hebben we verplaatst naar maandag 26 april, de dag voor Koningsdag. We hopen dat het voor iedereen op die lange termijn, mogelijk is om opvang voor die dag te regelen. Een visieavond met ouders schuiven we dus ook nog een behoorlijke tijd op.