Kinderdagverblijf en BSO

woensdag 23 januari 2019

Wij zijn nu bezig met taarten versierd , dit hebben wij op twee manieren gedaan met stoepkrijt en een spatraampje en de ander met pastelkrijtjes. Nadat ze gelamineerd zijn mogen de kinderen de taart versieren met echte slagroom.  Wat is er lekkerder en leuker dan zelf de slagroom proeven.

’s Middags hebben we samen met de BSO cupcake pizza’s gebakken. De kinderen mochten zelf kiezen wat ze er in gingen doen en wat waren de pizza’s lekker.  Dinsdag zijn er ook cupcake pizza’s gebakken en hebben wij tijdens de lunch opgegeten, dat was smikkelen. Dinsdag hebben de kinderen even buiten gespeeld in de sneeuw, dit vonden ze erg leuk maar toch ook wel erg koud. De kinderen hebben de sneeuw geproefd, dit was lekker maar ook koud.