Kinderdagverblijf

woensdag 9 oktober 2019

Wij zijn druk met het ontdekken van allerlei voertuigen en welke manieren er zijn om te reizen. Ook kwam de piloot die maandag bij de kleuters op bezoek was, even bij ons langs. We konden vragen stellen en hij vertelde ons van alles over vliegen met het vliegtuig. Verder lezen wij het verhaal van Piep. Piep wil oversteken, maar het stoplicht staat steeds op rood. Er komen allemaal verschillende voertuigen voorbij. We benoemen deze en we kijken naar naar de kleuren van het voertuig. De kinderen lezen het boekje graag en kennen hem dan ook al goed. Van de week hebben we ook geoefend met het knippen van voertuigen en daarna als een puzzel weer op een papier plakken. Ook zijn er gisteren pizza’s gebakken door de kinderen.