Kinderdagverblijf

woensdag 13 maart 2019

Vorige week woensdag zijn we er met de kinderen op uit gegaan. Eerst naar de bushalte gelopen en toen met de bus een stukje gaan rijden. Bij de bakker Bart een broodje gaan halen. De kinderen kozen allebei een donut. Lekker hoor! Op donderdag hebben we het afscheidsfeestje van Aaron gevierd. Ook met een traantje erbij, want we gaan hem natuurlijk heel erg missen op het Kdv. Deze week maken we koeien van papieren bordjes. Ook lezen we het boekje van Bobbi gaat naar de kinderboerderij. Hij ziet allemaal dieren. Hij geeft zelfs een lammetje de fles. En als hij de eendjes brood geeft zegt hij dat ze daar groot en sterk van worden. Wij worden ook groot en sterk als we goed eten.  Samen eten we dan een fruitje.