Kinderdagverblijf

woensdag 19 december 2018

’s Morgens beginnen we de dag met gezellige kerstverlichting. Wat gezellig starten zo. De kinderen benoemen dit ook zo. We hebben kerstliedjes aan op de radio en we zingen zelf ook kerstliedjes. O dennenboom, kling klokje etc. We hebben onze hand geverfd en deze op papier gestempeld. He dit lijkt wel een kerstboom?! We kunnen hem ook versieren. Mooie sterretjes en glitters, wat zijn ze mooi. Verder hebben we kerstballen gemaakt met snippertjes. Op onze deur hangt ook een grote kerstboom die we samen hebben versierd met ballen en ‘lampjes’.

Volgende week is het kerstvakantie. We zullen dan ook weer leuke activiteiten aanbieden.

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en daarna een fijn, gezellig 2019 waarin we weer veel met elkaar mogen spelen!