Kerstvakantie en daarna…

woensdag 16 december 2020

2020 begon als een prima jaar nu bijna 12 maanden geleden. Maar er is daarna ontzettend veel gebeurd en nu opnieuw hebben we de deur van de school moeten sluiten. Terugkijkend op de afgelopen maand was het een prima Sinterklaasfeest en al meteen daarna werd de school omgetoverd in een prachtige kerstsfeer. We werkten toe naar een kerstlunch.

En dan is het plotseling allemaal voorbij en hebben we gisteren  voor een aantal weken afscheid genomen van de kinderen. Vanmorgen hebben we de school weer ‘opgeruimd’ en liggen het speelplein en het leerplein er weer kaal bij. De leerkrachten zijn druk bezig alles klaar te zetten voor twee weken online lesgeven. U heeft u hierover dinsdag een mail ontvangen. Donderdag krijgt u nog een ‘kerstwens’ via de mail van alle groepen.

We wensen u in ieder geval ondanks alle beperkingen hele gezellige feestdagen en een goed begin van 2020!!!

Team van o.b.s. De Bongerd