Juf Daniëlle

woensdag 27 januari 2021

En dan is mijn laatste werkdag aangebroken op de Bongerd. Met gemengde gevoelens zat ik vanmorgen in de auto. Afscheid nemen van een werkplek in tijden als deze is gek. Een nagenoeg lege school, weinig kinderen, geen collega’s. Ik had me mijn afscheid, zoals ik u in december schreef, toch anders voorgesteld. Maar het is niet anders, vandaar dat ik mij zo tot jullie richt. Via een wat onpersoonlijke weg, maar niet minder gemeend. Ik wil jullie allen bedanken voor de tijd hier op de Bongerd. Met de ene ouder een nauw en frequent contact, met de ander minder. Ik heb me in de 2,5 jaar dat ik hier gewerkt heb thuis gevoeld. Altijd met plezier mijn werk kunnen doen.  Daar hebben jullie als ouders zeker aan bijgedragen. Dank daarvoor.

Ik wens jullie en jullie kinderen het allerbeste en vooral heel veel plezier en succes in de verdere schoolcarrière van uw kind (eren). Ik ga mij vanaf nu bezig houden met het verkopen van taartjes en het smeren van broodjes. Een heel andere tak van sport, maar heb er onwijs veel zin in.

Nogmaals dank en wie weet zien we elkaar nog eens!

Met vriendelijke groet,

Daniëlle Rorije