woensdag 27 november 2019

Afgelopen vrijdag waren de leerjaren 5 t/m 8 naar de prachtige voorstelling van de ASK in Orpheus. Vol overgave hebben ze twee uur lang ademloos gekeken naar Peter Pan en we waren natuurlijk erg trots op onze juf Linda Pater, die ook een kleine, maar erg belangrijke rol speelde!

Donderdag  hebben we opnieuw belangrijk bezoek van sinterklaas, die in de ochtend on ze school bezoekt. En in deze nieuwsbrief zetten we ook al weer de volgende stap richting kerstviering. Komende maandagavond bent u al van harte welkom om mee te helpen bij het versieren van de school.

Afgelopen vrijdag kreeg u al weer voor de derde keer dit jaar het unitnieuws met veel informatie over het werken en de activiteiten in de drie units. Wij zijn heel nieuwsgierig wat u van deze manier van informatievoorziening vindt.

Frans de Heus