IJsvogel: nieuwe meester

woensdag 8 april 2020

Mijn naam is Steven Kastermans, ik ben 29 jaar oud en woon in Zutphen.  In april 2019 ben ik afgestudeerd en begonnen met invalwerk via de PON (invalpool).  Sinds oktober ben ik werkzaam op vrije school de Vijfster, dit doe ik op de maandag en dinsdag.

Ik ben erg enthousiast over het werken als meester en hoop ik dit nog lang te mogen doen. Ik vind het prachtig om iets te kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen, dat is ook de reden waardoor ik in eerste instantie ben begonnen met de PABO.

Verder ben ik in mijn vrije tijd regelmatig achter het dartbord te vinden en doe ik dit ook in competitieverband. Verder ga ik graag uit met vrienden en kijken we graag voetbal en basketbal.

Vanaf deze week ondersteun ik juf Marinde en als de kinderen weer naar school zal ik donderdag en vrijdag in de groep IJsvogel staan.