Herinnering EricaCup: hulpouders gezocht

woensdag 8 mei 2019

Met nog een kleine maand te gaan,  is het alweer tijd voor de EricaCup. De laatste voorbereidingen worden getroffen om voor alle deelnemers er weer een spetterende dag van te maken. Zoals ook al in eerdere nieuwsflitsen gemeld kan de EricaCup niet bestaan zonder de hulp en ondersteuning van ouders/verzorgers op deze dag.

Voor 6 juni zijn we daarom nog op zoek naar ouders/verzorgers die een groepje leerlingen willen begeleiden, maar ook voor hulp bij de diverse spel onderdelen. Voor het begeleiden van een groepje leerlingen zijn we (per groep) nog op zoek naar 1 ouder/verzorger voor de onderstaande groepen:

• Meisjes groep 2
  • Jongens groep 2
  • Jongens groep 4
  • Meisjes groep 5
  • Jongens groep 5
  • Meisjes groep 6
  • Jongens groep 8

Ook voor de diverse spelonderdelen zijn we nog op zoek naar vrijwilligers. Helpt u een handje mee? U kunt zich aanmelden op de volgende manieren:

• U kunt per email aanmelden via het adres ericacup@gmail.com of oscarencindy@gmail.com . Wilt u hierbij vermelden dat uw kind een leerling van de Bongerd is?
  • Stuur een SMS / Whatsapp bericht naar Hendry op 06 54651672.

Uiteraard kunt u via bovenstaande contactgegevens ook eerst meer informatie inwinnen. Helpt u ons de hele dag? Dan regelen wij uiteraard de lunch.

Graag tot 6 juni!

Namens de EricaCup commissie,