Groep 4/5: Wielewaal

woensdag 20 mei 2020

Eindelijk was het zover. We mochten weer naar school. Nog wel met halve klassen, maar heel erg fijn om weer naar school te kunnen en mogen gaan. Jullie kwamen allemaal enthousiast weer binnen. Blij om elkaar te zien en ik werd er blij van om jullie te zien! Wat heb ik jullie allemaal de afgelopen tijd gemist, zeg!

Het was weer even wennen aan deze nieuwe situatie. 2 dagen naar school en de rest van dagen thuis aan het werk. Veel dingen in de klas zijn hetzelfde gebleven. Er waren ook een aantal dingen anders, maar jullie waren ook daar snel aan gewend. We hebben de structuur van een schooldag zoveel mogelijk weer opgepakt. De meeste kinderen vonden het fijn om weer lekker aan het werk te gaan op school met taal, rekenen, lezen en spelling. Daarnaast hebben we ook samen spellen gespeeld, gepraat, gesport en geknutseld.  We hebben samen een fijne start gemaakt!