Groep 1/2: Roodborstje

woensdag 20 mei 2020

Wat fijn dat we weer begonnen zijn op school. De kinderen waren heel blij om elkaar weer te zien. We waren allemaal snel gewend en deden het hartstikke goed zonder papa of mama in de klas.We zijn trots op jullie.

We hebben heerlijk (buiten)gespeeld, gekletst, geknutseld en gedanst met elkaar. Op de dagen dat we niet op school zijn dan werken en spelen we thuis zoals we dat al deden. De juffen krijgen gelukkig nog steeds foto’s van het gemaakte werk van de kinderen thuis en we zien elkaar ook in google meet, heel leuk vinden we dat! Nu zijn we bezig met het thema ‘het lichaam’. Iedere week zetten de juffen nieuwe ouderlessen open in onderbouwd voor thuis. We hopen dat iedereen op deze manier weer een beetje zijn draai kan vinden en we wachten nog even af hoe het straks verder gaat.