Eindcito groep 8: op de bus!

woensdag 21 april 2021

Vandaag was voor groep 8 de tweede Cito-dag en ze hebben zich allemaal vol overgave gewijd aan een paar honderd vragen. Voor de kinderen is dit een bevestiging van wat ze in de meeste gevallen al wisten. Ze hebben er acht jaar naar toe gewerkt en konden het nu nog een keer laten zien.  Alle kinderen hebben al eerder hun advies gehad en zijn opgegeven voor vervolgscholen. Een hele hoge score kan een bijstelling van het advies betekenen en een hele lage score heeft gelukkig geen invloed op het advies. Vanmiddag ging de envelop met antwoorden op de bus. Goed gedaan allemaal, we zijn trots op jullie! Zoals juf Linda het mooi omschreef: “Laat zien wat je kan, wees trots op jezelf en onthoud goed: er zijn meerdere manieren om een slim en goed mens te zijn!”