Een nieuw schooljaar met veel uitdagingen

vrijdag 24 augustus 2018

Na zes weken vakantie is het maandag zo ver en gaan we starten aan een nieuw schooljaar. Er is deze week heel  hard gewerkt om alle groepen in te richten en we zijn er trots op hoe het er allemaal uitziet.  We vinden het allemaal ook wel weer spannend en in het bijzonder onze nieuwe collega’s. De kinderen van groep 4 maken ook een grote stap, andere deur en een nieuwe juf.

We hopen dat alle kinderen en ouders zich snel weer thuis zullen voelen en we zullen er alles aan doen om er opnieuw een plezierig en succesvol schooljaar van te maken. Een speciaal welkom voor onze nieuwe collega’s juf Esther en juf Linda Bettink in unit 1 en juf Lisanne in unit 2 (wielewaal).

Vanaf de eerste dag hebben we ook twee stagiaires op school. Bij de Pimpelmeesjes komt juf Inge stagelopen. Zij studeert aan de Pabo en is er elke dag. Bij de Wielewaal komt meester Collin stagelopen. Hij studeert aan het ROC voor onderwijsassistent.

Er komen ook nieuwe kinderen op school:

In de groep van de Roodborstjes komen Eli, Lyam, Revlinyo en Fay er bij en binnenkort ook Max.

In groep 3 (pimpelmees) komt Fabyan er bij, in groep 4 (wielewaal) komt Ruben er bij en in groep 7 (ijsvogel) komen Jill en Asmin erbij.

We hopen dat jullie allemaal je snel thuis voelen op onze school.

Maandag is ook de nieuwe jaarkalender klaar en zal deze via mail en op papier verstrekt worden.