Corona op school

woensdag 24 maart 2021

Het was dinsdag behoorlijk schrikken voor groep 8 toen bleek dat hun juf corona had en daardoor de hele klas in quarantaine moest. Ze schakelen nu weliswaar makkelijk over op online lesgeven, maar ze zitten toch echt liever op school. We volgen bij al deze stappen de protocollen die er zijn voor het onderwijs.  Zie hiervoor ook de site van Leerplein055

Als team willen we ons zo goed mogelijk aan de coronarichtlijnen houden, dus lopen we buiten ons eigen lokaal met mondkapjes en houden we altijd ruim anderhalve meter afstand tot elkaar. Mondkapje op,  zelfs als je even snel een kopietje moet maken in de grote hal. Thee/koffie drinken met elkaar doen we al een tijd niet meer en de teamkamer wordt niet meer gebruikt als plaats om samen te lunchen.