Bijna vakantie!

woensdag 15 juli 2020

Aan dit hele bijzondere schooljaar komt nu een  einde. We merken dat dat voor iedereen ook helemaal goed is. Overal in de school wordt nu vooral opgeruimd, kasten  schoongemaakt, tafels verschoven en vanmiddag was de doordraaimiddag. Kinderen konden alvast zien wat hun volgende lokaal zal worden wie hun volgende juf is. En vandaag was er voor iedereen een ijsje!

Vandaag is ook nog de afscheidsavond voor groep 8. Daarvoor is er een film gemaakt en alle kinderen hebben daar een rol in gehad. Morgenochtend is het ook voor deze groep 8 afgelopen.

We willen ook alle ouders bedanken die een groot aantal weken de kinderen hebben bijgestaan bij het thuisonderwijs en de rol van juf of meester prima hebben uitgevoerd. Daarnaast waren er ook nog allerlei gewone activiteiten en we willen ouders hartelijk bedanken voor hun steun daarbij. Alle oudste kinderen hebben daarvoor vandaag een bedankje meegenomen!

We kijken nu al vooral vooruit naar het volgend jaar en hopen uiteraard dat dat een jaar zonder onderbrekingen wordt. En dan weer gewoon schoolreizen, de Cito-eindtoets voor groep 8, het kamp op Ameland en al die andere dingen die we ook zo gemist hebben.

En vrijdag om 12.00 uur begint de vakantie voor iedereen.

We wensen iedereen een zonnige vakantie en zien elkaar weer op maandag 31 augustus!

Het team van De Bongerd